KARTMİN

5 Şubat 2010 Cuma

HAYAT VE İNSANLIK


Acı ve hüzün bir ıyldız kadar uzak, mutluluk gözbebeğin kadar yakın olsun. Umutların gerçek, gerçeklerin mutluluk, mutlulukların sonsuz olsun...
Adını yoldaki taşlara yazdım, buğulu camlara resmini çizdim. Kıskandım kederi, gelene vurdum. ümidim dağların ardında kaldı, yüzüne yüz sürmek mahşere kaldı...
Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz, her şey olur da su kalbim, bir tek sensiz olamaz.
Ağzımdan çıkacak söz olsan konuşmam, gözümden akacak yas olsan ağlamam, kalbime hapsettim seni hiçbir yere bırakmam!
Akşamın son bulan ufuklarında güneş damla damla erirken hayatta kalan tüm duygularımla sana sesleniyorum: Seni seviyorum.
An gelir insan gülerken ağlarmış. Gözyaşları sel olup kalbine akarmış
Apansız uyanırsan gecenin bir yerinde, gözlerin uzun uzun karanlığa dalarsa, bir sıcaklık duyarsan üşüyen ellerinde ve saatler gecikmiş zamanları çalarsa bil ki seni düşünüyorum...
Artık günlerim günlerden uzun. Gecelerim gecelerden yalnız. Seni sevdiğimden bu yana. Her acııy tattım, her çileyi çektim, hayatın her cilvesine alıştım, yalnız senin yokluğuna alışamadım. Ş imdi anlıyorum: Acıdan, hasretten, gözyaşından başka bir şey vermemişsin bana. ıykılan hayallerime, yok olan geçmişime, kaybolan geleceğime..Ağladım çocuklar gibi..Ne yazık olanlar hep bana oldu. ümidim, hayalim hepsi kayboldu. Sayende hayatım tarumar oldu! Oturup ağladım...
Arzular göz açıp kapaıyncaya kadar geçer biter. Oysa seninle aramızdaki sevgi ve aşk asla bitmedi. Ne kadar kötü şey yasamış olsak da tüm bildiklerimi içimde yasayan sana aıyrdım. Emin ol ki kendimi yüceltecek bir şey yaparsam bil ki bu artık senin gözünde değer kazanmak ve daha mutlu etmek içindir. Seni seviyorum.
Aşk bir elma sekeridir. Sekeri yersin sapi kalır...
Aşk, gülü dikeniyle avuçlamaya benzer. Ellerin kan içinde kalır ama dikenlerinden hesabini, gülden soramazsın.
Aşkım yatağın, sevgim yorganın, yüreğim yastığın olsun iyi uyu bir tanem.
Ay ıyldıza mutluluk fısıldarken.Gökyüzü sevincini yeryüzü ile paylaşırken.Ben sana bir parça mutluluk yolluyorum.içindeki umut çiçekleri hiç solmasın diye
Aynaya bakınca kendimi değil kocaman bir yürek .Ve o yürekte ondan da büyük bir sen gördüm.
Ayrılık küçük sevgileri öldürür ama büyük sevgileri güçlendirir. Tıpkı rüzgarın mumu söndürüp yangını güçlendirdiği gibi... Bizim de sevgimiz hep yasayacak ve daha da güçlenecek sevgilim. Nice günlere birlikte olmak dileğiyle...
AçIK ARTTIRMA: Beni öyle sev öyle arttır ki..Hep senin üstüne kalaıym!!!
Aşk sözleri - Ask sözleri
Ağlamak istiyorsanız asla yapmaıyn.çünkü, bir yerlerde sadece sizin bir gülüşünüz için,Yaşayan birileri mutlaka vardır.
Ağzımdan çıkacak söz olsan konuşmam, gözümden akacak yaş olsan ağlamam, kalbime hapsettim seni hiçbir yere bırakmam!
Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz, her şey olur da şu kalbim, bir tek sensiz olamaz. Mürekkepten denizler, kağıttan gemiler yaptım. Sonra ismini her yere yazdım. İsmini yazınca seni sevdiğimi sandın, ben seni sevmedim sana taptım!.. Güneşin buz tuttuğu yerde bir alev görürsen, bil ki o yalnız senin için yanan kalbimdir.
Aşk Gülmekten çok ağlamak, yaşamaktan çok ölmek, gelmekten çok gitmektir ve aşk öyle haindir ki nerede imkansız varsa oraıy sever...
Aşk aynı gül gibidir. Rasgele tutarsan dikenleri batar,yapraklarını açarsan duyguları akar,tutmasını bilirsen o sana tapar...
Aşk bir su damlası olsaydı okyanusları, Bir yaprak olsaydı bütün ormanları, Bir ıyldız olsaydı tüm kainatı sana vermek isterdim. Ama, sadece seni seven kalbimi verebiliyorum...
Aşk bu mu? Aşk acı mı? Acıtır mı? İncitir mi? Aşk bunu bana yapmaya mecbur mu?
Aşk günah olmayacak kadar masum, köle olmayacak kadar özgür, ulaşılmayacak kadar derin, unutulmayacak kadar yakın seninle yaşanacak kadar özeldir.
Aşkımsın, Güzelimsin Yüreğimdeki Tek Dileğimsin, Tutunacak Tek Dalım Sen Aşım, Yarınlarım Sen Helalimsin...
Aşkımızı Ben mi Yazdım Senin Gönül Defterine Ş imdi Soruyorsun Bunlar Doğrumu Diye Bana Sorma Bana Sorma Bundan Sonra
Aşkına döksem gözyaşları mı, elinle bir defa silecek misin? Ş u kalbimi sana versem, bir gün gelecek sevecek misin?
Aşk sözleri - Ask sözleri
Bana ' Seni Seviyorum ' diye yalanda söylesen,, bu yalanı dünyanın bütün gerçeklerine değişmeye razııym..
Bana bir günün 24 saat, bir saatin 60 dakika ve bir dakikanın 60 saniye olduğu öğretildi ama sensiz geçen bir saniyenin sonsuzluk kadar uzun olduğu öğretilmedi. Yaşamımızın her anında birlikte olmamız dileğiyle sevgilim...
Bana dünya yuvarlaktır dedin, dediğin doğruysa neden geri dönmedin?
Bana kalsa gökyüzündeki tüm ıyldızlar yerine bütün insanlara .Senin gözlerinde ışıldayan bir çift ıyldızı gönderirdim.
Bana öyle bir mektup yaz ki sevgilim, Açar açmaz duyaıym kokunu sevda essin başak saçlarında, Sesin yüzümü rüzgarla bulsun, Bana öyle bir mektup yaz ki sevgilim, Gelsin beni en koyu zulümde bulsun, Ve öyle bir mektup yaz ki varsın ölümüm olsun.
Başını göğsüme yasladığında tek bir düşmanım vardır:geçip giden zaman.
Bazen anlatmak zor geldi korktum, bazen cesurdum sen yoktun, ve artık bir karar aldım söylüyorum. Seni çok ama çok Seviyorum...

Bazen sana gayesiz, rastlantısal bakardım... Sense kaçırırdın gözlerini benden. Oysa , sana bakarken gözlerinde kalbini görürdüm.
Bazı aşklar okyanus gibidir görmesen de sonunun bir yerlerde bittiğini bilirsin, okyanuslar bile kıskanır sana olan sevgimi. Görmesem de sonunu biliyorum, sonsuza kadar bitmeyecek... Seni seviyorum!
Başını göğsüme yasladığında tek bir düşmanım vardır: O da geçip giden zaman...
Bekle beni sevgilim belki gelirim bir demli cay kokusu gibi ilkbaharda yağan ılık bir yağmur gibi dolarım içine delice esen bir rüzgar gibi..bir sonbahar günü yürürken eline düşerse bir yaprak sakın bırakma! benim elimdir sakın unutma!:((
Ben kimseyi böyle delice kıskanmadım, hiç kimseye böyle yürekten bağlanmadım, ben kimse için bir gün oturup ağlamadım. Yalnızca senin için Aşkım.
Ben ne sevdalar gördüm söylenip söylenip bittiler; ben ne sevdalar gördüm hiç bilinmediler ama sürdüler...
Ben seni deli gibi sevdim, sen beni deliyim diye sevmedin.
Ben seni dün sevmedim çünkü dün geride kaldı, ben seni bugün de sevmeyeceğim çünkü bugünde bitecek; ben seni yarın seveceğim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek!
Ben seni unutmak için sevmedim ama ne için sevdiğimi unuttum.
Ben senin gözünde bir damla yaş olmak isterdim.Gözlerinde doğup, güzel yanaklarında süzülmek ve en sonunda sımsıcak dudaklarında kurumak için...
Ben sevdanın sokağında oturuyorum. Geceler hiç bitmiyor, ben hiç uyumuyorum.
Beni bir dakika değil bir saniye değil bir saniyenin onda biri kadar sev... Bir ıyl değil on ıyl değil bin ıyl mesut olurum.
Beni hayata bağlayan ve bana hayatı sevdiren iki şey vardır: Aşk ve özgürlük. Aşkım için hayatımı feda ederim ama özgürlüğüm için aşkımı da feda ederim.
Benim bütün dualarım seninle. Sen bir ömür boyu mesut olasın diye..Yalvarırım gündüz gece, hayalin gözlerimde, benim olasın diye...
Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, kar beyaz tüylerinde umut ve gagasında iyi geceler öpücüğü, yanağını uzat.
Bir bakışın manası hiç bir sözde yok..! Bir bakış bazen zehir bazen şifa verir. Bir bakış bir bakışı aslından emin eder. Unutma bir tanem sevenler daima gözleriyle yemin eder.
Bilinmeyen diyarlarda yürüyorum. Unutulmak korkusuyla her an ağlıyorum. Rüyalarımda gördüğüm tarifi zor kız, beni vursunlar ama sana dokunmasınlar.Umut iklimine seni yazsınlar!
Biliyorsun her gökkuşağının bittiği yerde bir hazine saklanırmış. Eskiler böyle der. Gökusagini takip ettim geçenlerde sende bitti... En değerli hazinemsin benim, canimsin. Sevgililer günümüz kutlu olsun.
Biliyorum Sen Güneşsin Etrafında Binlerce Gezegen Var, Ama Sende Biliyorsun Ki Ben Dünyaıym Ve Bir Tek Bende Hayat Var..
Aşk sözleri - Ask sözleri
Biliyorum okuduğun kitaplar gibiyim senin için yeri gelince hatırlanacak SENSE YAKTIÐIM Ş İİRLER GİBİSİN Hİç AKLIMDAN çIKMAYACAK
Bilmezler yalnız yaşamayanlar nasıl korku verir sessizlik insana; insan nasıl konuşur kendisiyle; nasıl koşar aynalara. Bir cana hasret, bilmezler...
Bir an buruk bir acı saplanırsa yüreğine, gözlerin zamansız takılırsa, kulakların zamansız deli gibi çınlarsa bil ki bir yerlerde özlemişsindir beni.
Aşk sözleri - Ask sözleri
Bir aptalın sizi öpmesine izin verin ama bir öpücüğün sizi aptal etmesine asla!
Bir demet gül vermek isterim sana. Güllerden güzelsin aslında. Gülü bir gün, seni sonsuza dek seviyorum.
Bir deniz düşün "susuz", bir gece düşün "uykusuz", bir insan düşün "sevgisiz", bir bahar düşün "çiçeksiz", bir de beni düşün "sensiz"...
Bir erkekle mutlu olmak için onu çokça anlaıyp az da olsa sevmek; bir kadınla mutlu olmak içinse onu çokça sevip, anlamaya hiç çalışmamak gerekir.
Bir göz yaşı akıttım uğrunda yine..Yine seni anımsadım ve ağladım. Ama son gözyaşları..Sanma ki seni unuttuğumdan! Seni ölene kadar seveceğim derdim ya hep söz seveceğim o ana dek!
Bir gül olmak isterdim neden mi? Beni koparıp kokladığında vücudunun derinliklerine girip, Bir daha oradan çıkmamak için.. Seni Seviyorum..
Bir gün bir rüzgar eserse oralara.Benim sana olan sevgimi fısıldarsa kulağına unutma sende bana bir tutam sevgi yolla........
Bir gün dudakların kurursa okyanusu getiririm sana, aksam ayazında titrersen güneşi getiririm sana, eğer gönlün bir sevgi ararsa kalbimi söküp getiririm sana...
Bir gün güzel gözlerin yaşlarla dolarsa deme bana sen yaktın..Sen isteyerek yandın!!
Bir gün sevgilim sordu aşk nedir diye... Biraz zaman istedim düşüneyim diye, ertesi gün gördüm onu bir başkası ile, kulağına fısıldadım aşk izdiraptir diye.
Bir gün sıyrılacağız olup bitenlerin arasından.Anılar kalacak. Anılar eritecek içimizi.Belki de kavuşacağız İMKANSIZIM sonsuza kadar
Bir gün zaman ellerinden kayar tutamazsın hasretle yanar yüreğin unutamazsın öylesine bendesin ve öylesine sende olurum ki istesen de beni unutamazsın..
Bir gün öleceğimi biliyorum beni gömenlere söyle ki, ellerimi açmasınlar. çünkü elerimin içinde ellerinin sıcaklığını götüreceğim..
Bir insanın idealleri olmalı, sonsuzluk gibi. Bir insanin özlemi olmalı, özlemle açan çiçekler gibi. Bir insanin bir tanesi olmalı, tıpkı senin gibi.
Bir insanı sevmek onunla yaşlanmaıy kabul etmek demektir benim için. Ben seni seviyorum ve bir ömür boyu seninle olmak istiyorum.

Bir kus olup gitsem, assam su enginleri, varsam senin yanına. öpsem doyasıya, koklasam seni, en büyük hediye odur bana.
Bir kır çiçeğinin taç yaprağına umut yazıyorum.Nice soğuk gecelere direniyor da,bir sözünle kırılır diye korkuyorum...
Bir romandın okuyup ta bitiremediğim, bir hayaldin yalvarıp ta hükmedemediğim bir sendin merhaba deyip elveda diyemediğim tek bildiğim var oda SENİ öZLEDİÐİM
Bir rüzgar eserse oralara, sana olan sevgimi fısıldarsa kulağına, cevabını sevgimden ıslandığın yağmurlarla yolla.
Bir soluk kadar yakın,ıyldızlar kadar uzak derler sevgi için.Uzanırsın yetişemezsin,yetişirsin dokunamazsın,Dokunursun vazgeçemezsin,vazgeçersin ama unutamazsın.
Bir uçurumun önündeyim bir adım atsam uçacağım hayallerimle gökyüzüne, karışacak göz yaşlarım bir garip hüzün'e, bir tek pişmanlığım kalacak geride Seni Sevdiğimi söyleyemedim yüzüne!
Bir yağmur damlası seni seviyorum anlamı taşısaydı ve sen bana seni ne kadar sevdiğimi soracak olsaydın, inan ki bir tanem her gün yağmur yağardı.
Bir yudum sevgi koskoca bir okyanusa bedeldir benim için ve özellikle de senin bir yudum sevgine hasretim simdi uzaklarda sevgilim. Seni hasretimi tüketircesine kucaklıyor ve buseler yolluyorum buralardan.. Kalbim hep seninle...
Bir çerçeve astım odama içi boş önemi yok, neden diye sorma neye baksam seni görüyorum nasıl olsa..
Bir ömür boyu seninleyim desen de istemem artık. çünkü sen rüzgarın çosturdugu bir toz bulutusun, bugün bana esersin ...yarin ellere...
Bir şafak vakti dudaklarımda tebessüm kalbimde derinden acı veren bir sızı ile uyanırım rüyalarımdan.. Dudaklarımdaki tebessüm seni rüyamda görmemin, kalbimdeki sızı ise sensizliğin işaretidir. Melek yüzün canlanır hayalimde, bebek kadar masum bakışların.. O an sanki hançer saplanır garip yüreğime ölmek isterim o an. Güneş süzülür penceremden, odam aydınlanır fakat gönlüm hep karanlıktır...
Bir şarkı bestelesem içinde sevgimi anlatsam. Her doğan günde daha çok umut ve sev dolu olan bir şiir yazsam. Ve tüm bunlar gerçek olsa, ne dersin benimle olmaya...
Bir gün biri çıkıp ta güneşe adını buzla yazarsa ,Bil ki o seni benden daha çok seviyor...

Biz ikimiz bir gül gibiyiz..gül dikensiz yapamazsa..dikende gülden vazgeçemez...
Biz İsyankâr sokaklarda büyüdük gülüm, anlamaıyz senin gibi ballı ekmek yemeği. Biz 10 yasında dünyaya , 18 yaşında kasıp kavuran aşklara İsyan etmişiz, bilmeyiz kaygan pistte dansetmeyi, Satmaıyz on kuruş için, bize hakkı olan sevenleri
Bu gece rüyama gir gizlice, beni sımsıkı sar öp kokla iyice, son kez isyanlar savur, küfret güzelce ve sonra çek git kahrolası hayatımdan sinsice!..
Bu gün bir meyhane keşfettim mezarlığın tam karşısında , Eğer ki bir gün beni ararsan ya meyhanedeyimdir yada tam karşısında...
Bu kadar kolay mı be arkadaşlık! Demek bu kadarmış. Elbet arayacak elbet soracaksın ama o zaman ben olmayacağım! ELVEDA

Hiç yorum yok: